24-02-2020

Тренінг „Школа виховника – виховна робота”

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Інститутом проблем виховання НАПН України 20 лютого 2020 року провели тренінгові заняття та практикуми за авторськими методиками „Школа виховника – виховна робота”. Метою програми є підготовка працівників освіти до організації і здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, обговорення стратегії розвитку позашкільної освіти та еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді в умовах децентралізації; питання якісного розвитку мережі позашкілля.
Учасниками тренінгу стали 25 педагогічних працівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів із 13 регіонів України. А саме: Донецької, Дніпропетровської, Сумської, Кіровоградської, Закарпатської, Херсонської, Одеської, Кіровоградської, Хмельницької, Луганської, Харківської, Львівської та Миколаївської областей.
Тренінг відкрив директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України Вербицький Володимир Валентинович, який наголосив на важливості тренінгу та докладно проінформував про ефективні технології, які використовуються у сучасних закладах освіти.
Директор Інституту проблем виховання НАПН України Бех Іван Дмитрович виступив з лекцією: „Уміння переконувати як складова професіоналізму вчителя”.
Наукові співробітники лабораторії громадянського і морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України Журба Катерина Олексадрівна та Шкільна Ірина Миколаївна, акцентували увагу педагогів на формуванні національно-культурної ідентичності: виклики, тенденції, шляхи виховання.
Харченко Наталія Вікторівна, завідувачка лабораторії громадянського і морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України провела з учасниками практичне заняття „Як написати статтю у педагогічне видання”.
Завершила семінар Корнієнко Анна Володимирівна, провідний науковий співробітник лабораторії громадянського і морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України цікавою та змістовною статею „Проектування змісту навчальних програм для позашкільної освіти”.
Слід відзначити високий рівень активності учасників тренінгу та відповідний рівень організації. Учасники поділилися своїми враженнями, висловили власні думки щодо питань, які потребують розгляду на наступних зустрічах. Після закінчення всі учасники отримали сертифікати.